
PARTSpro
Bij Groep VDH volgen wij alle trends in het optimaliseren van onderdelenservice aan de klant. Onder het motto ‘We are PARTSpro’ versterken wij onze samenwerking met bestaande en nieuwe professionele klanten als totaalleverancier en vertegenwoordigers van originele onderdelen van het merk Daimler Truck.
U heeft als garagist één vaste contactpersoon en kunt u 24 uur per dag originele Daimler Truck onderdelen bestellen via de online portals. Bij interesse kunnen wij ook zogenaamde ruilonderdelen leveren waarbij uw voordeel kan oplopen tot wel 50% zonder het verlies van kwaliteit.
Daimler Truck bied de professionele klant het Service portaal aan en dit volledig kosteloos. Hierbij krijgt men toegang tot de actuele onderdelencatalogus. Bovenop kan men via het Service portaal verschillende betalende programma’s aankopen die uw dagelijkse bedrijfsvoering een boost geven alsook de mogelijk het originele Daimler Truck diagnose systeem aan te kopen.
Voordelen PARTSpro van Groep VDH
- Persoonlijk advies
- Uitgebreid productaanbod van originele Daimler Truck onderdelen
- Garantie op alle geleverde onderdelen
- Online bestellen 24/7 (WebParts / Partslink 24)
- Uitstekende beschikbaarheid van onderdelen
- Gratis bezorgdienst (vraag bij onze accountmanager naar de voorwaarden en bezorgtijden) Kenny.Reijnders@groepvdh.be
- Retour onderdelen (onder voorwaarden) Download document
- Technische informatie beschikbaar via deze link: service information
- Eigen WebParts / Partslink 24 account
Garantie op onderdelen
Treed er toch een defect op van een onderdeel binnen de twee jaar na aankoopdatum dan regelen wij dit voor u. Breng het voertuig binnen met het defect onderdeel nog steeds gemonteerd en wij voeren de diagnose uit zodat u hier verder geen tijd moet aan spenderen. Download via deze link het garantieblad en bezorg het ons samen met het voertuig.
Onderdelen retourneren?
Download ons retourformulier hieronder, vul dit volledig en correct in en stuur het naar het parts mailadres van de vestiging waar u het onderdeel hebt aangekocht. Bij goedkeuring ontvangt u een retourbon.
Beschadigde artikelen moeten binnen de 48u zijn aangevraagd.
Teveel, verkeerd of toch niet nodig dan is de termijn 5 werkdagen.
Technische ondersteuning
Via de B2B website hebt u de mogelijkheid tot aankoop van de WIS (Werkplaats Informatie Systeem) daar staan alle reparatie handleidingen, schema’s, aanhaalmomenten en meer in. De website geeft u ook de mogelijk tot het aankopen van orginele Xentry software al vanaf € 180 / jaar. Contacteer onze KAM voor meer info!
Verregaande diagnose of uniek probleem? Probeer TIPS via de B2B website, de oplossing ligt binnen uw handbereik!
Hebt u toch nood aan technische ondersteuning van onze experts dan kan dat ook. We doen ons best om zo snel mogelijk een diagnose of werkzaamheid uit te voeren maar we hanteren een first come first served politiek. Eerder gemaakte afspraken krijgen steeds voorrang.
Technische ondersteuning van onze werkplaatsen
Hebt u nood aan technische ondersteuning van onze experts dan kan dat ook. We doen ons best om zo snel mogelijk een diagnose of werkzaamheid uit te voeren maar we hanteren een first come first served politiek. Eerder gemaakte afspraken krijgen steeds voorrang.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze Key Accountmanager Parts. Wij maken graag een afspraak om bij u langs te komen. Ook kunt u zich via bovenstaande links aanmelden voor een B2B account voor uw vestiging naar keuze.
Onze contactpersonen
Groep VDH magazijnen
Contacteer ons voor een afspraak